Plati tema apie automobilio draudimą

Plati tema apie automobilio draudimą

Automobilių draudimas – labai plati tema, todėl siekiant turėti atsakymus į visus su tuo susijusius klausimus, yra būtina žinoti ir visus aspektus. Tuo atveju, jei norite įsigyti automobilio draudimą, verta žinoti, jog nuo minties iki paslaugos įsigijimo laukia netrumpas kelias. Ką daryti ir kaip elgtis, kad jis būtų sėkmingas, o puikus rezultatas – garantuotas? Skubame dalintis pastebėjimais.

plati draudimo tema

Transporto priemonių draudimo produktų asortimentas šiandien yra labai platus – net jei jus domina  draudimas konkrečiai transporto priemonei, tai reiškia, jog vis tiek teks rinktis iš kelių skirtingų pasirinkimų. Pavyzdžiui, jei norite apdrausti automobilį, tokiu atveju turėsite pasirinkti ne tik draudimo rūšį, bet ir atkreipti dėmesį į papildomas aplinkybes: galbūt jus domins pigiausias automobilio draudimas internetu skaičiuoklė, o galbūt – automobilio draudimas internetu?  Kad ir kokie būtų jūsų poreikiai bei lūkesčiai, pirmiausia juos būtina tinkamai suformuluoti ir tik po to leistis į   draudimo kompanijų paieškas.

Turint aiškią viziją, kokio produkto jums reikia, verta prisiminti, kad tai dar ne viskas – siekiant realizuoti idėją, būtina prisiminti, kad neverta pasikliauti pirmuoju įspūdžiu: šiandien draudimo kompanijų yra labai daug, todėl  kuo daugiau jų teikiamų pasiūlymų pažinsite, tuo didesnė tikimybė surasti idealiai jums tinkantį produktą. Vis dėlto, jei neturite daug laiko arba draudimas jums reikalingas kaip įmanoma greičiau, ko gero, mintis gaišti daug paieškoms, jūsų nedžiugins. Tokiu atveju verta prisiminti ir dar vieną pasirinkimą. Tai  – draudimo kompanijas palyginti leidžiančios interneto svetainės: vos per kelias minutes sužinosite visą reikalingą informaciją ir naudingiausius pasiūlymus.

Na, o išsirinkus – belieka tik užsisakyti paslaugą. Paprastai tai galima padaryti dviem būdais: internetu arba atvykti į klientų aptarnavimo biurą. Belieka tik pridurti, kad ir vienas, ir kitas pasirinkimas turi labai daug privalumų. Tai – atskira tema, tačiau siekiant apibendrinti, būtina  pabrėžti, kad draudimas internetu puikiai tiks tiems, kurie siekia taupyti savo laiką, tuo tarpu draudimą biure turėtų rinktis tie, kurie  nori užduoti klausimus specialistui.

Taip pat skaitykite:

Na, o pabaigai belieka tik pridurti, jog labai svarbu įvertinti ir bendradarbiavimo perspektyvas – paklauskite savęs, ar ši kompanija galėtų pateisinti jūsų ateities lūkesčius? Taip pat pasidomėkite, ko galėtumėte tikėtis ateityje ( ar jums bus teikiami specialūs pasiūlymai, ar galite tikėtis nuolaidų ir pan.).

Jūsų profesionalus SEO straipsnių talpinimas internete

Transporto nuomą rinktis verta

Transporto nuomą rinktis verta

Praėjo tiek amžių, kai buvo išrastas ir sukonstruotas automobilis. Jei istorikai neklysta, garo automobilis išlikusiuose metraščiuose buvo užfiksuotas dar 1678 metais. Galima tik paspėlioti, kaip jaustųsi kūrėjai, jei tuo metu būtų turėję galimybę pažvelgti į ateitį trumpam. Greičiausiai jų kelnės būtų pilnos iš nuostabos 🙂

šiuolaikiškas gyvenimas turi kitokį greitį. pagaminti super automobiliai, kurie gali išvystyti greitį netoli 400 kilometrų per valandą. Krovininiai sunkvežimiai gali pervežti tokį krovinį vienu metu, kad išradėjų laikais jame būtų tilpę viso kaimo vežimai kartu su arkliai. O keleivių pervežimui sukurti autobusai bei mikroautobusai gelbėja įvairias žmonių grupes, kurie yra susiplanavę iš taško A pasiekti tašką B, bet deja, neturi tam tikros transporto priemonės, kad sutalpinti grupę.

Šiuolaikiškam žmonių judėjimui grupėmis yra siūloma transporto priemonių nuomos paslauga. Jei lengvuoju automobiliu gali važiuoti 4-5 žmonės, tai įvairūs mikroautobusai gali pasiūlyti platų pasirinkimą. Mažiausias mikroautobusas yra talpinantis 8 žmones ir tik galima įsivaizduoti kokiu progresu toks skaičius gali pakilti. Yra mikroautobusų, kuriuose galima sutalpinti ir susodinti pakankamai daug žmonių, net iki 29. Todėl tokios transporto priemonės nuoma yra itin populiari įvairioms grupelėms, kurios tokio transporto neturi bet važiuoti nori 🙂

Mikroautobusų nuoma itin populiari tarp įmonių, kai nuomajamomis transporto priemonėmis yra pervežami darbuotojai į kokią nors kitą darbo vietą. Be to, šios paslaugos puikiai tarnauja ir įmonių švenčių šventimui, kai vienu metu norima transportuoti ir pervežti visus įmonės darbuotojus į užsakytą šventės ar poilsio vietą. Prie tos pačios minties taip pat svarbu paminėti ir įvairių delegacijų pasitikimą tiek oro uoste, tiek geležinkelių stotyje. Tad pigi mikroautobusu nuoma Lietuvoje gelbėja ne vieną Lietuvos ar užsienio kapitalo įmonę.

Transporto nuomą

Iš oro uostų pasiimti galima ne tik verslo partnerius, bet ir giminaičius, kurie užgyveno gausias šeimas užsienyje ir visi atvyksta į svečius aplankyti artimųjų. Tarkime, jei atvykstančią šeimą sudaro daugiau nei 6 asmenys ir dauguma jų suaugę, lengvasis automobilis nebe padės, teks suktis nuomojant mikroautobusą. Juk važiuojant visiems kartu bus taip smagu, kai po tiek nesimatymo metų, pakeliui į namus bus galima aptarti pagrindinius klausimus ir pasidalinti kelionės įspūdžiais. Smagu gi, ypač, jei kelionė iš oro uosto trunka ilgai. Galima pasišnekučiuoti, aptarti vieni kitus, pasidžiaugti.

Jei nusprendėte vykti į ekskursiją Lietuvoje ar į užsienio šalį. Pavyzdžiui, susigalvojote vasarą pakeliauti po Lietuvos kraštą arba aplankyti mūsų kaimynes Latviją ar Estiją, o gal Lenkiją. Tam, kad kelionė būtų smagi, verta rinktis mikroautobusą, kuris siūlomas nuomai. Taip sutaupysite lėšų, nes juo vykti gali daugiau asmenų, sutaupysite ir laiko.

Taigi, mikroautobuso nuoma išgelbės bet kurioje situacijoje, jei reikia iš taško A nuvykti iki taško B.

Lenktyninis automobilis — ne žaisliukas

Lenktyninis automobilis — ne žaisliukas, o rytdienos technika, kurios poligonas ir laboratorija — lenktynių trasa baltuose druskos ežeruose.

Greičio rekordus dabar šturmuoja automobiliai su reaktyviniais varikliais, jais pasiekiama vis didesni greičiai. Dabar ten projektuojamas reaktyvinis automobilis, su kuriuo planuojama pasiekti 1200 km per val. greitį. Jis turėtų būti 11,0 m ilgio, 1,30 m aukščio, jo variklio trauka — 4000 kG, kėbulas iš stiklo plasto.

Tarptautinė automobilių federacija (FIA), vadovaujanti visam automobilių sportui ir registruojanti įvairius automobilių rekordus, ilgai nenorėjo pripažinti automobilių su reaktyviniais varikliais, nes pagal jos kodeksą automobiliu buvo laikomas tik toks ekipažas, kuris juda varančiųjų ratų dėka. Tačiau 1964 metais amerikiečių sportinės organiacijos pasiekė, kad FIA pagaliau pripažintų ir tokius automobilius.

Prasidėjo lenktyninių automobilių su dujų turbininiais ir reaktyviniais varikliais epocha.

Pirmasis lenktyninis automobilis dujų turbininiu, varikliu vadinosi „Mėlynoji paukštė“. Mėlynoji paukštė turėjo 4250 AG galios variklį, tačiau ji nesugebėjo skrieti greičiau už ,,Golden road“: žymusis anglų lenktynininkas Donaldas Kempbelas su ja pasiekė tik 648,72 kilometro per valandą greitį. Be to, „Mėlynajai paukštei“ reikėjo labai daug kuro: 190 litrų aviacinio žibalo šimtui kilometrų keIio.

Tikrasis automobilių greičio rekordų šturmas prasidėjo, kai į lenktynių trasas įsiveržė automobiliai su reaktyviniais varikliais. Pirmiausia — garsioji „Amerikos siela“ (,Spirit of America“). Šiuo triračiu supergreitu automobiliu amerikiečių lenktynininkas Kregas Bredlavas pasiekia 848,65 kilometrų per valandą greitį, o keturrate „Amerikos siela“, turinčia 17 tūkstančių arklio jėgų turboreaktyvinį varikli, 1965 metais jau skriejama 966,5 kilometrų per valandą greičiu. Tiesa, „Amerikos siela“ panašesnė į žeme judančią raketą ar lėktuvą, negu į automobilį: ji turi tipišką lėktuvo fiuzeliažą, aukštą stabilizatoriaus sparną. Tačiau ir su tokiu automobiliu pasiekti garso greičio ribą kliudo… padangos, o ne variklis, nes reaktyviniams varikliams galios tam nestigtų.

1970 metų rudenį ant druskingo Jutos valstijos ežero dugno pasirodė dar vienas superautomobilis su rėksmingu užrašu ant šono — „THE BLUE FLAME“ („Mėlynoji liepsna“). Tačiau automobilio pavadinimas — ne vien privaloma duoklė reklamai. Tai ir simbolis, atspindintis neįprastą automobilio ir ypač jo variklio konstrukciją. Mat „Mėlynosios liepsnos“ varikliui kaip kuras buvo naudojamos. suskystintos —161° C gamtinės dujos tos pačios, kurių gelsvos liepsnelės kasdien plazda virš virtuvių viryklų. Su „Mėlynąja liepsna“ automobiliu pabaisa — buvo tikimasi pasiekti 1450 kilometrų per valandą greitį. Maksimali variklio galia — 53 500 AG, jis pats — kosminio laivo ,Apolonas“ variklio kopija, o kuro atsargų, sukauptų automobilio bakuose, pakakdavo tik 20 sekundžių važiavimo,

1970 metų lapkričio 23 d. amerikietis Haris Heibličas su „Mėlynąja liepsna“ stoja į startą ir nuskrieja vienos mylios distanciją 1014,29 km per valandą greičiu. H. Heibličas pirmasis, kuriam nusišypsojo laimė vairuoti automobilį, viršijusį 1000 kilometrų per valandą greitį.

Šaltiniai:

Paslaugos: